9 december 2016

LOCAL TREASURES & STOER VOER


Het is zo ver! Komend weekend, jazeker het hele weekend, is de Local Treasures Market in Hengelo. 

Samen met Foodtruckfestival Stoer Voer worden de hallen van de oude Creatieve Fabriek
(nu Hazemeijer) gevuld met belachelijk veel lekkers, moois, unieks, heerlijks, handgemaakts, leuks en meer meer meer.... en ik ben enthousiast!

Ik ben dol op het concept en vind iedere editie weer een feestje en hoera! ik ben er ook deze editie weer bij met A lot of Happiness.

Daarom heb ik vandaag gereserveerd om alles in te pakken, klaar te zetten en nog wat van de last minute projecten af te maken.
Er is vandaag daarom geen HAPPY FRIDAY inloop ochtend in het atelier. Te veel chaos hier. Volgende week staan de deuren op HAPPY FRIDAY weer open en ben je natuurlijk weer van harte welkom. 

Vandaag is het natuurlijk wel toch een HAPPY FRIDAY want je kan je de hele dag al verheugen op het weekend. Je komt toch ook?! Ik neem mijn bekende verzameling Happiness mee met items voor jou, de kids en in huis. Er zitten erg leuke cadeautjes bij voor iedereen! Ennnn er zitten ook wat nieuwe cadeautjes tussen, de Locale treasure Market heeft de primeur. Na dit weekend zal al het nieuws ook in de webshop verschijnen. 



Niet alleen bij mij en A lot of Happiness vind je het allerleukste. Ik heb ook heel leuke buren, links (of rechts) van mij staat Jacqueline van Mette & Pernille met haar Scandinavische pracht collectie. Kwaliteit, mooie materialen en uniek. Ontworpen en deels handgemaakt door ontwerpers uit o.a. Denemarken. Geloof me, een aanrader! 


En dan staan rechts (of links) van mij Hiske en Petra van Ozoheerlijk. Met natuurlijk een overdosis heerlijks om van te smullen. 
Verderop in dezelfde rij is Eline van By Bean met haar te gekke kaartjes en hartjes, sterren en stippen. En ken je toffe lampen van Stan al?! Hij is er ook met heel veel Tonka's en is er samen met Franka.


Aan de andere kant van de hal vind je een bonte verzameling handgemaakt. Laura en Annelies van Donderdag staan daar op de
zondag en als je de kinderen mee neemt dan ben je gewaarschuwd.... Deze kraam staat vol knuffelvriendjes die maar moeilijk voorbij te wandelen zijn. En te gekke wintermutsen, kijk nou wat een leukerd! 
Daar in de buurt staat kleurrijke Daniëlle van HappyMess en kijk eens wat een schatjes ze bij zich heeft! Ik ga zeker weten een kijkje nemen om een speldje uit te kiezen.
Ben je niet van al die mooie kleurtjes, hou je meer van de zwart-witte stijl? Dat kan natuurlijk en ook dan zou ik zeker komen. Mariël van Vanmariel heeft een collectie met o.a. heel veel zwart-witte papierprachten vult daar haar kraam mee. 



Oh! En dan is er nog zo veel meer leuks! Krijtwit is er ook met veel monochroom pracht, XXmiek met haar prachtige illustraties, de dames van Kleine Gelukjes staan er op zaterdag met de mooiste vintage schatten en er is nog zo veel meer meer meer! 

Op zondag is er een wisseling op sommige plekken, dan komt Rilana met KusvanMus en neemt ook vast die allerliefste bootjes aan bijtringen mee en vind je bijvoorbeeld Yvon en Patricia boven op de vide met tipi's, fijne kleding, DIYpakketjes en meer. Er zijn ook workshops te doen, er is muziek, nog meer kramen met leuke mensen en moois.... 

En om het nog te gekker te maken is dit alles tegelijk met het Foodtruckfestival Stoer Voer in de hal ernaast! Fijn shoppen, meedoen, luisteren en smullen bij elkaar..... eigenlijk....... zou je gewoon moeten komen om het allemaal zelf te komen bekijken, shoppen, bewonderen. Tot ziens!!!!


• LOCAL TREASURE MARKET • FOODTRUCKFESTIVAL STOER VOER • HAZEMEIJER • HENGELO •
• 10 & 11 DECEMBER • GRATIS TOEGANG •   



1 opmerking:

lizet zei

en ik ben er ook! ;) Tot zondag.